آموزش فعال سازی قابلیت Auto Answer در تلفن فنویل X3SP

آموزش فعال سازی قابلیت Auto Answer در تلفن فنویل X3SP

  • تاریخ ارسال: 1401/01/06
  • تعداد نمایش: 5560
  • گروه:

قابلیت auto answer در تلفن Fanvil امکان جواب دهی بصورت خودکار تماس ها را فراهم می آورد.

این ویژگی میتواند روی داخلی های تلفن تعریف شود.

 

 

 

برای فعال سازی این قابلیت در تلفن فنویل X3SP از صفحه نمایش

Menu->Feature->Auto Answer را انتخاب می کنیم.

با کلید های راست و چپ می توانیم این ویژگی در تلفن Fanvil X3SP فعال یا غیرفعال کنیم.

همچنین می توانیم  مدت زمانی را تعیین کنیم که بعد از گذشت آن ، تماس جواب داده شود.

گزینه Menu سپس گزینه Feature  و سپس Auto Answer را انتخاب می کنیم.

fanvil-x3sp

fanvil-x3sp-auto-answer

زمانی که این قابلیت فعال شود آیکون auto-answer-fanvil  در بالای صفحه نمایش تلفن نشان داده می شود.

بعد از این کار باید شماره داخلی را که میخواهیم این قابلیت روی آن فعال شود را انتخاب کنیم.

همانطور که طبق شکل مشاهده می کنید می توانید مدت زمان برای آن انتخاب کنید.یعنی بعد از چند ثانیه به تماس جواب دهد.

فعال سازی از طریق  محیط web

از محیط تنظیمات وب تلفن تحت شبکه Fanvil X3SP وارد قسمت زیر می شویم:

Line->SIP->SIP->Basic Setting

fanvil-x3sp-auto-answr-2

اولین گزینه یعنی Enable Auto Answering را فعال می کنیم.

گزینه روبروی آن Auto Answering Delay را هم می توانیم برای تعیین وقفه در جواب دادن خودکار تماس به کار ببرید.