امکانات VoIP

امکانات VoIP

  • تاریخ ارسال: 1400/10/14
  • تعداد نمایش: 3809
  • گروه:

قابلیت دورکاری

با استفاده از این قابلیت میتوانید شرایط دورکاری کارمندان خود را فراهم کنید.

در VoIP با داشتن IP استاتیک و روتر میکروتیک قادر خواهید بود که کارمندان بتوانند در خانه به تماس های خود جواب دهند.

قابلیت-voip

قابلیت DISA

با استفاده از این ویژگی در VoIP می توانید در زمان هایی که خارج از شرکت هستید  از خطوط شرکت استفاده کنید و از طریق خط های شهری تماس برقرار کنید بدیهی است در این شرایط شماره شرکت شما برای مشتری نشان داده خواهد شد.

اتصال VoIP به CRM

شما با استفاده از VoIP می توانید CRM شرکت خود را آن متصل کنید.

voip-crm-integration

قابلیت سفارشی سازی

قابلیت سفارشی سازی در سیستم های تلفنی تحت شبکه(VoIP)  متن باز(Open source) امکان تغییر با توجه به نیاز مشتری را فراهم می آورد.مانند

 تغییر برای سیستم نظر سنجی در انتهای مکالمه از مشتری

طراحی سیستم اعلام نرخ ارز بصورت خودکار

طراحی سیستم تبلیغاتی تماس خودکار

طراحی سیستم های پرسش و پاسخ

طراحی سیستم های اعلام وضعیت سفارش