پشتیبانی سیستم VoIP

پشتیبانی سیستم VoIP

  • تاریخ ارسال: 1401/11/20
  • تعداد نمایش: 1877
  • گروه:

هر سازمان و مجموعه ای که دارای سیستم تلفنی VoIP است حتما در مواردی با توجه به نیاز سازمان نیازمند به تغییراتی در سیستم تلفنی خود است. از مواردی که شرکت ها در هنگام راه اندازی VoIP باید دقت داشته باشند وجود یک پشتیبانی خوب در شرکتی ست که سیستم تلفنی را راه اندازی کرده است.

داشتن پشتیبانی خوب و مطمئن از نکات مهم در هنگام راه اندازی سیستم تلفنی  VoIP به شمار می رود.

گاها شرکت ها فقط بدنیال هزینه پایین تر برای راه اندازی VoIP هستند تا نیازشان رفع شود.اما باید دقت داشت که بعد از راه اندازی پشتیبانی خیلی نمود پیدا می کند

برای راه اندازی VoIP باید بدنبال کیفیت در راه اندازی و خدمات پس از فروش باشید.

تعریفی از پشتیبانی

هر نوع خدمتی ، پس از فروش محصول به مشتری ، پشتیبانی محسوب می شود.شرکت ها اغلب از پشتیبانی خوب به عنوان یک استراتژی برای کسب و کار خود استفاده می کنند.زیرا منجر به ایجاد رضایت مشتری و بازاریابی دهان به دهان خواهد شد.پشتیبانی خوب  و هدفمند  باعث می شود مشتری ارزش و استفاده بیشتری به نسبت هزینه ای که می کند داشته باشد.این امر مستلزم نیروی پشتیبان آموزش دیده و صبور است.

after-sale-voip-support

خدمات پس از فروش VoIP

کسب و کارهایی که کسب درآمدشان از تلفن است و دارای سیستم تلفنی VoIP هستند مانند آژانس های هواپیمایی و مراکز تماس شرکت ها که کار پشتیبانی و خدمات پس از فروش دارند می دانند که یک روز نداشتن تلفن مساوی است با ضرر بزرگ.

به همین دلیل است که این شرکت ها باید پشتیبانی کارآزموده در VoIP و در همواره در دسترس داشته باشند تا از اعتبار و درآمدشان کاسته نشود.

شرکت البرز VoIP با داشتن نیروی کارآزموده و با تجربه می تواند پشتیبانی سیستم تلفنی VoIP شرکت و سازمان شما را به نحو احسن انجام دهد.

نحوه پشتیبانی VoIP

  • بصورت ریموت
  • بصورت حضوری

در مواردی که نیاز به تغییرات در سیستم VoIP باشد پشتیبانی بصورت ریموت انجام می پذیرد.و اگر نیاز افزودن سخت افزار و یا مشکل بوجود آمده بصورت ریموت قابل حل نباشد نیروی پشتیبانی در محل حضور پیدا می کند

برای ارتباط با ما و کسب مشاوره رایگان می توانید با شماره 02691002326 در تماس باشید.