CDR در Issabel
- تاریخ ارسال: 1401/01/07
- تعداد نمایش: 3732
- گروه:
ماژول گزارش گیری ایزابل(VoIP) امکانات خوبی در اختیار ما قرار می دهد که در این آموزش جزییات آن را بررسی می کنیم.
بعد از لاگین به ایزابل از منوی سمت چپ گزینه Reports و سپس CDR Report را کلیک می کنیم.
در صفحه باز شده گزینه ی Show Filter را کلیک می کنیم.
در این بخش می توانید بازه ی زمانی را مشخص کنید.
میتوانید مقصد و مبدا تماس را مشخص کنید.
در گزارش تماس ها میتوانید تماس های جواب داده شده ، پاسخ داده نشده ، Busy و Failed را تعیین کنید.
بعد از تعیین قسمت ها روی دکمه Filter کلیک کنید.
گزارش را می توانید در فرمت های PDF ، CSV و Spreadsheet دانلود کنید.
بخش Graphic Reports
در زیر منوی Reports ، قسمت Graphic reports میتوانید برای داخلی ها ، صف ها و Trunk، تعداد تماس های ورودی و خروجی که داشته اند را مشاهده کنید.
بخش Summary
در این بخش می توانید تعداد تماس های ورودی و خروجی و به همراه مدت زمان را مشاهده کنید.
در قسمت Show Filter میتوانید داخلی را به همراه بازه زمانی فیلتر کنید.
با کلیک بروی دکمه View ،گزارش بصورت گرافیکی نشان داده می شود.
لینک دانلود PDF آموزش در قسمت زیر قرار داده شده است.