اولویت صف انتظار در Issabel
- تاریخ ارسال: 1401/02/22
- تعداد نمایش: 2848
- گروه:
با ویژگی Queue Priorities می توانیم برای بعضی تماس هایمان اولویت بالاتری قائل شویم . مثلا با تعریف اولویت بالا روی صف فروش و استفاده از DID تماس های خاص را در اول صف قرار دهیم.
خوب برای شروع وارد بخش Queue Priorities می شویم
هرچه priority ما بالاتر باشد اولویت بالاتری دارد.
مثلا در اینجا برای صف فروش 7000 یک priority با عدد 1 در نظر گرفته ایم.
حالا برای استفاده از آن ، به قسمت inbound می رویم
در اینجا تعریف کرده ایم که هر کسی با خط شاتل تماس گرفت اول صف قرار بگیرد حتی اگر چندین تماس گیرنده قبل از آن در صف بوده باشند.
فایل PDF آموزش در قسمت زیر قرار گرفته است.
برای اطلاعات بیشتر با شماره 02691002326 در تماس باشید.