اولویت صف انتظار در Issabel

اولویت صف انتظار در Issabel

با ویژگی Queue Priorities می توانیم برای بعضی تماس هایمان اولویت بالاتری قائل شویم . مثلا با تعریف  اولویت بالا روی صف فروش و استفاده از DID تماس های خاص را در اول صف قرار دهیم.

خوب برای شروع وارد بخش Queue Priorities می شویم

queue priority-1

هرچه  priority ما بالاتر باشد اولویت بالاتری دارد.

مثلا در اینجا برای صف فروش 7000 یک priority با عدد 1 در نظر گرفته ایم.

queue priority-2

حالا برای استفاده از آن ، به قسمت inbound می رویم

در اینجا تعریف کرده ایم که هر کسی با خط شاتل تماس گرفت اول صف قرار بگیرد حتی اگر چندین تماس گیرنده قبل از آن در صف بوده باشند.

queue priority-3

queue priority-4

فایل PDF آموزش در قسمت زیر قرار گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 02691002326 در تماس باشید.