ضبط تماس در Issabel
- تاریخ ارسال: 1401/01/14
- تعداد نمایش: 3965
- گروه:
در VoIP (ایزابل) برای ضبط مکالمات نیازی به ماژول اضافه ای ندارید.برای فعال کردن ضبط مکالمات باید در حین ساختن داخلی های این ویژگی را فعال کنید.
از قسمت Recording Options می توانید این کار را انجام دهید.
توضیحات گزینه ها:
Inbound External Calls:به معنی ضبط تماس های داخلی است.
Outbound External Calls:به معنی ضبط تماس های خروجی است.
Inbound Internal Calls:به معنی ضبط تماس های داخلی به داخلی است.
Outbound Internal Calls :به معنی ضبط تماس های خروجی به قسمت های دیگر سیستم است.
گزینه Always به معنی ضبط تماس و گزینه Never به معنی غیر فعال کردن ضبط تماس است.
گزینه Don’t Care: در صورتی که بخواهید بصورت فرض ضبط تماس انجام نشود اما بتوانید تماسی را در صورتی که نیاز به ضبط باشد ضبط کنید روی این گزینه قرار دهید و همچنین در این حالت باید گزینه
On Demand Recording هم Enable باشد.در این حالت برای ضبط تماس بعد از برقراری تماس کد *1 را شماره گیری کنید.
نکات
نکته1: در حالت On Demand Recording، بعد از برقراری تماس باید کد *1 را شماره گیری نمایید.
نکته2:در تماس 2 داخلی با هم اگر برای یکی تنظیم شده باشد که ضبط انجام نشود(گزینه Never) و برای دیگری ضبط تماس تنظیم شده باشد (Always) اولویت (ضبط تماس و عدم ضبط تماس)با داخلی است که اول زنگ زده باشد.
نکته3:اگر یکی عدم ضبط باشد و دیگری ضبط باشد و priority یکسان باشد اولویت با داخلی است که اول زنگ زده باشد.اگر شرایط بالا باشد اولویت با داخلی است که priority بالاتر داشته باشد.
لینک دانلود PDF آموزش در انتهای فایل قرار گرفته است.