امکانات VoIP
- تاریخ ارسال: 1400/10/14
- تعداد نمایش: 3810
- گروه:
قابلیت دورکاری
با استفاده از این قابلیت میتوانید شرایط دورکاری کارمندان خود را فراهم کنید.
در VoIP با داشتن IP استاتیک و روتر میکروتیک قادر خواهید بود که کارمندان بتوانند در خانه به تماس های خود جواب دهند.
قابلیت DISA
با استفاده از این ویژگی در VoIP می توانید در زمان هایی که خارج از شرکت هستید از خطوط شرکت استفاده کنید و از طریق خط های شهری تماس برقرار کنید بدیهی است در این شرایط شماره شرکت شما برای مشتری نشان داده خواهد شد.
اتصال VoIP به CRM
شما با استفاده از VoIP می توانید CRM شرکت خود را آن متصل کنید.
قابلیت سفارشی سازی
قابلیت سفارشی سازی در سیستم های تلفنی تحت شبکه(VoIP) متن باز(Open source) امکان تغییر با توجه به نیاز مشتری را فراهم می آورد.مانند
تغییر برای سیستم نظر سنجی در انتهای مکالمه از مشتری
طراحی سیستم اعلام نرخ ارز بصورت خودکار
طراحی سیستم تبلیغاتی تماس خودکار
طراحی سیستم های پرسش و پاسخ
طراحی سیستم های اعلام وضعیت سفارش